Niin kuin kaikki meidän luokkalaiset tietävät ja mun opettajat myös, teen töitä laivalla konsulenttina joka viikonloppu. Jos en sattumoisin ole duunissa, olen reissussa jossain ulkomailla.. ;o) Mielestäni parempi vaihtoehto, mutta ne maksettavat laskut..

Viime keväänä kun meillä oli tuunausta, multa jäi tunteja puuttumaan enkä saanut Jolalta numeroa eli nyt uusi yritys tuunauksen suhteen ja sen numeron. Viimeiset pari vkoa olen ollut "lomalla" eli pelkästään koulussa.. (Pikku-broidi soitti vkonloppuna ja kysyi, että missä lomalla olen ollut kunnes äiti selvensi, että Heidin loma on poissa Itämereltä..) ja vihdoin ja viimein sain rautalankavaatepuukruununi tehtyä. (Sanahirviö??) Jotkut ehkä ajattelevat, että laivalla ehtii tekemään vaikka mitä, mutta yritäppä itse kantaa sinne ompelukonetta tai kaikkea tarvittavaa materiaalia mitä luovuuden puuskassa tajuat tarvitsevasi vasta työn tekovaiheessa.. niinkuin tähän projektiin.

369639.jpg 

Tässä tämä nyt sitten on. 3 rautalankavaatepuuta pohjana, metrikaupalla rautalankaa ja varmaan 1000 helmeä. Unohtamattakaan niitä kymmeniä pieniä haavoja, mitä sain terävistä reunoista.. Loppupelissä olen itse erittäin tyytyväinen ja luulenpä, että tätä voidaan käyttää näyttelyssä ensi jouluna..